آخرین اخبار
کد مطلب: 146671
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاده :
انتخابات 1400 يک " نه " بزرگ انقلاب اسلامي بود به جنگ احزاب تحريم
تاریخ انتشار : 1400/04/04 15:24:16
نمایش : 822
امام جمعه لردگان گفت: از مردم فهيم ايران اسلامي خصوصا مردم شهرستان لردگان که اين شرايط سخت اقتصادي را فهميدند و درک کردند و فرمايشات مقام معظم رهبري را گوش کردند و آمدند پاي صندوق‌هاي راي حماسه خلق کردند تشکر مي کنيم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيدمهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به تقواي الهي گفت: همه ما بايد اهل تقوا باشيم چرا که تقوا سرآمد همه کار هاست.  

وي به سخن پيامبر(ص) اشاره داشت: حضرت فرمودند:خير دنيا و آخرت در تقواي الهي است.

تاجزاد بيان داشت: اگر خوشي  و راحتي در دنيا را مي خواهيم بايد اهل تقوا باشيم .

وي در ادامه به حديثي از امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا عليه السلام مي فرمايند:  راه ها را بر شيطان ببنديد. در ادامه حضرت مي فرمايد: سفارش من به دوستان اين است که در گفتار، راستگو باشند و امانتداري پيشه کنند.
 
امام جمعه لردگان در خطبه دوم گفت: انتخابات ۱۴۰۰ و با مشارکت تقريباً  ۴۹ درصدي مردم و اگرچه پايين‌ترين نصاب مشارکت مردم در چهار دهه گذشته است اما در نوع خودش يک حماسه محسوب مي‌شود بايد از مردم فهيم ايران اسلامي  که اين شرايط را فهميدند و درک کردند و  فرمايشات مقام معظم رهبري را گوش کردند و آمدند پاي صندوق‌هاي راي حماسه خلق کردند تشکر کنيم، خصوصاً مردم شهرستان لردگان که آمدند زحمت کشيدن در اين شرايط سخت اقتصادي که بعضي نقد دارند و انتقاد دارند اما خوب آمدن فهميدن اين انتخابات يعني انتخاب اسلام،  تاييد اسلام و الحمدلله پرچم را روي دوش سيد بزرگواري که سابقه خوبي دارد و عمل خوبي در جاهايي که مسئوليت داشته و دارد و انشاءالله موفق خواهد بود .

وي گفت: نکته دوم اين انتخابات، جنگ احزاب تحريم جرياني که در خارج و داخل کشور سلطنت‌طلب‌ها منافقين شخصيت‌ها و رسانه‌هاي استکباري، کساني که متاسفانه بعضي در داخل فريب خورده بودند يا حتي بعضي اينقدر جاهل بودند به خاطر اينکه تاييد صلاحيت نشدن تلاش کردن مشارکت پايين باشد .

وي در ادامه گفت: بايد تقدير و سپاس داشته باشيم از زحمات دست اندرکاران، برگزارکننده انتخابات در کل کشور، شوراي نگهبان، وزارت کشور و شهرستان لردگان، اعضاي شوراي تامين، هيئات نظارت و اجرايي الحمدالله بدون هيچ مشکلي انتخابات 1400 به خوبي و زيبايي برگزار شد.

خطيب جمعه لردگان به وضعيت کمبود آب در شهرستان و کشور اشاره کرد و گفت:  وضعيت آب کشور مطلوب نيست، متاسفانه اخبار را پيگيري مي کنيم وضعيت اسراف آب در خانواده ها به شدت بالاست بايد يک برنامه  الگوي درست مصرف آب در خانواده ها ريخته شود .

تاج زاد تصريح کرد: مصرف معمول يک خانواده در يک شبانه روز ۱۵۰  ليتر آب است اما در شهرستان لردگان مصرف آب براي بيشتر خانواده تا ۳۵۰  ليتر مي رسد .

وي افزود: بايد دقت کنيم امسال ۳۸ درصد نزولات آسماني نسبت به سال‌هاي قبل کمتر بود متاسفانه الان خيلي شديد شده ۱۵ درصد مصرف نسبت به سال گذشته هم بيشتر شده يک شرايط خيلي سخت است که من از شما خواهش مي کنم انشالله حواسمون باشه و صرفه‌جويي کنيم .
 امام جمعه لردگان در پايان به ايم الله ها و مناسب هاي هفته نيز اشاراتي داشتند .
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس